Hoe krijg ik een review verwijderd uit Google Maps?

Het review op Trustpilot heb ik verwijderd maar dat op Google Maps krijg ik niet verwijderd. Ik heb alle stappen daartoe doorlopen zoals die in de bschrijving staan. Ik heb het wel aan kunnen passen met de mededeling dat dit review niet van mij afkomstig is maar ik wil het review verwijderen.
Ik heb uiteraard al kontakt met het bedrijf gezocht maar zij reageren totnutoe niet.
Ik zie ook geen "Meldingen" staan op Google Maps.
Kennelijk doe ik toch iets verkeerd.
Het bedrijf kwam voor reparatie van mijn computer aan huis.

2 weken geleden
in: Internet
Inekez1
een week geleden
"Kennelijk doe ik toch iets verkeerd. " Ik vind dat vooral dat bedrijf iets heel erg verkeerd doet! Het is gewoon verboden om als bedrijf een recensie over je eigen product of dienst te plaatsen en zeker als je dat doet uit naam van een klant! Is het bedrijf verder wel betrouwbaar?? Ze hebben natuurlijk wel toegang te je computer met al je gegevens gehad nu... Ik weet zelf niet hoe je dat zou kunnen checken, maar als je het niet vertrouwt zou ik er een goed betrouwbaar bedrijf naar laten kijken.
Pieterke
een week geleden
@Inekz1: Ik bedoelde dat ik kennelijk iets verkeerd deed met betrekking tot het verwijderen van het review.
Natuurlijk is het bedrijf helemaal verkeerd bezig geweest. Het bedrijf kreeg overwegend goede recensies, daarom heb ik hen uitgekozen, maar ik weet nu natuurlijk niet of zij die ook zelf geplaatst hebben.
Ik ga hun zeker nog een keer bellen en misschien nog verder stappen ondernemen tegen hen.
Pieterke
een week geleden
De moderatie heeft overigens mijn vraag later een beetje aangepast waardoor het niet helemaal duidelijk is geworden dat het bedrijf dat mijn computer nagekeken heeft, de reviews uit mijn naam geplaatst moet hebben aangezien ik het niet zelf heb gedaan.

Geef als eerste antwoord